facebook
Dzwoń na Skype
Kanał RSS
Życzenia Świąteczne


2011-04-16

Jestem sobie mały miś

Jestem sobie mały miś
Projektując stronę dla studia tatuażu - w naszym przypadku była to strona dla ekipy Spider Tatoo - można się wiele dowiedzieć o celach i środkach służących ich realizacji.

Z wyborem tatuażu jest trochę tak jak z wyborem narzędzi wspierających promocję firmy w sieci. Dlaczego ktoś chce sobie wytatuować misia na przedramieniu, chociaż do wyboru ma tysiące innych motywów? Wybór misia z pozoru może wydawać się nieroztropny lub przypadkowy, jednak zazwyczaj tak nie jest. Wizerunek misia z pewnością realizuje jakiś cel lub cele. Co to może być? Na przykład pozycjonowanie siebie jako osoby nonkonformistycznej i pełnej szalonych scenariuszy na życie.

No tak, lecz co to ma wspólnego z wyborem narzędzi i usług, które mają pomóc w promocji naszej firmy w sieci. Zacznijmy od tego, że nawet w przypadku firm o zasięgu lokalnym, jak wspomniane na wstępie Studio Spider Tattoo, wybór możliwości jest ogromy. Aż się w głowie kręci. Możemy zdecydować się na reklamę w wyszukiwarkach (pozycjonowanie, linki sponsorowane) i w katalogach lokalnych lub branżowych, możemy założyć wizytówkę firmy w zumi.pl lub usłudze "miejsca google". Każdy biznes można promować także przy pomocy blogów, mikroblogów, Facebooka czy poprzez aktywność na forach i coraz modniejsze zakupy grupowe. To z jakich narzędzi skorzystamy musi być poprzedzone ustaleniem celu jaki zamierzamy osiągnąć. Jego precyzyjne określenie ułatwia wybór odpowiednich narzędzi.

PS. Wybór narzędzi służących promocji w sieci ma jedną przewagę nad wyborem tatuażu. Możemy szybko z nich zrezygnować, gdy okazuje się, że nie pomagają w osiągnięciu celu. Pozbycie się misia z przedramienia może okazać się bardziej kłopotliwe;)

Więcej na: www.spidertattoo.pl








Inne z kategorii Ciekawostki