facebook
Dzwoń na Skype
Kanał RSS
Życzenia Świąteczne


2012-02-01

SEO PR

SEO PR
Jak promować się w sieci? Pomysłów i możliwości jest wiele. Możemy na przykład postawić na e-PR i budowanie relacji z naszymi klientami. Możemy też postawić na SEO i pozycjonowanie naszego serwisu w wyszukiwarkach. Można też oba te segmenty połączyć.

Zanim przystąpimy do wyboru działań musimy wiedzieć na jakim efekcie nam zależy. Jeśli chcemy budować pozytywne i trwałe relacji z klientami w atmosferze wzajemnego zaufania, zwiększać rozpoznawalność naszej marki i animować społeczności internetowe wokół naszych przedsięwzięć wtedy najlepszym rozwiązaniem będzie PR. To dzięki niemu będziemy mogli skupić się na rzetelnej komunikacji z naszymi grupami docelowymi. Niestety sam PR to często za mało, by realizować wszystkie cele. Dla zwiększenia efektywności działań i ruchu na naszej stronie (np. dla realizacji celów sprzedażowych) należy zastanowić się nad optymalizacją i pozycjonowaniem. To z czasem musi zapewnić wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania dla wybranych słów i fraz, które są kluczowe z punktu widzenia naszej firmy.

Z połączenia internetowego PR, pozycjonowania i optymalizacji narodził się SEO PR, którego istotą jest takie konstruowanie materiałów PR, by serwis pojawiał się w wynikach wyszukiwania po wpisaniu haseł związanych z naszym przedsięwzięciem. SEO PR nastawiony jest raczej na realizowanie celów wizerunkowych. Pomaga tworzyć pozytywny obraz firmy i zwiększa wiedzę na jej temat. Podstawowym narzędziem, który może służyć takiemu działaniu jest na przykład blog firmowy.







Inne z kategorii E-marketing