facebook
Dzwoń na Skype
Kanał RSS
Życzenia Świąteczne


2012-05-27

E-mail

E-mail
Narodził się cztery dekady temu. Jego kariera rozpoczęła się dwadzieścia lat temu. Dzisiaj trudno sobie bez niego wyobrazić komunikację prywatną czy służbową, ale często zapominamy o jego potencjale marketingowym.

Zacznijmy od liczb. Z poczty e-mail korzysta 90 procent internautów. Teraz to ponad trzy miliardy ludzi. Szacuje się, że za trzy lata liczba ta osiągnie wartość czterech miliardów. Obliczono też, że co drugi internauta podejmując decyzję o wymianie telefonu komórkowego szuka modeli umożliwiających korzystanie z poczty elektronicznej, by jeszcze szybciej i sprawniej reagować na dostarczane wiadomości. Statystyczny internauta otrzyma w tym roku 14 600 wiadomości e-mail! Dużo! W większości będzie to niechciana korespondencja, do której chcąc nie chcąc musimy zajrzeć z obawy, że pominiemy jakąś ważną wiadomość.

Mimo, że nie lubimy zalewu korespondencji warto pamiętać, że mailing, czyli działanie marketingowe polegające na wysyłce wiadomości reklamowych do posiadaczy kont e-mail, to jedna z bardziej skutecznych form promocji w internecie. Szczególnie chętnie korzystają z niej sklepy internetowe, dysponujące adresami zarejestrowanych klientów. Często niestety zapominają o tym, że skuteczny mailing powinien być spersonalizowany a odbiorca o jego wysyłce powinien być poinformowany w regulaminie sklepu.









Inne z kategorii Trendy