facebook
Dzwoń na Skype
Kanał RSS
Życzenia Świąteczne


2011-08-20

Aplikacje na tablety

Aplikacje na tablety
“New Yorker”, “Time”, ”People”, ”Fortune”... Co łączy, te jedne z najbardziej renomowanych i poczytnych tygodników na świecie? Wszystkie mają swoje wersje na tablety.

Aplikacje tabletowe mogą być skromne i oszczędne w formie lub bogate, wręcz rozbuchane graficznie i naszpikowane wideo. Wszystko zależy od pomysłowości twórców. To nie jest ważne. Ważne jest to, że koncerny medialne widząc wzrost popularności tabletów i większe zainteresowanie cyfrową treścią ze strony użytkowników przygotowują masowo tabletowe wersje swoich tytułów i to na urządzenia wszystkich dostępnych marek. To dobra wiadomość dla czytelników. Zwłaszcza, że za gigantami medialnymi z pewnością pójdą wydawcy mniejszych lub nawet niszowych tytułów.

A jak będzie wyglądał rynek tabletów? Które będą dominować w najbliższych latach? Wyborcza.biz za analitykami z firmy Informa podaje, że Apple będzie niedościgniony przez najbliższe pół dekady (obecnie udział iPada w rynku sięga 75 procent). Dopiero w 2016 roku tablety z googlowskim Androidem mają zdobyć 39 procent rynku, pozostawiając dla Apple 38 procent tabletowego tortu. Cóż, pożyjemy zobaczymy.








Inne z kategorii Trendy